جستجو

خدمات

صفحه اصلي
درباره ما
اخبار
سوالات متداول
تماس با ما
مـشـاوره تـبـلـیـغـات

گروه ساروبن ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی، طراحی وب و مالتی مدیا، طراحی گرافیک، عکاسی دیجیتال، چاپ دیجیتال و افست، مشاوره برنامه ریزی تبلیغات

مشاوره تبلیغات گروه ساروبن
مشاور تبلیغات گروه ساروبن استراتژی بازار مشاور بازاریابی
مشاوره تبلیغات گروه ساروبن استراتژی کانون تبلیغات گروه ساروبن برنامه ریزی و بودجه بازاریابی و تبلیغات سوالات متداول بازاریابی و مشاوره تبلیغات تماس با واحد مشاوره کانون تبلیغات ساروبن

مشاوره تبلیغات

برنامه‌ريزي تشكيل واحد مشاوره تبليغات در پايان سال 1379 و آغاز سال 1380 انجام پذيرفت، ولي به دليل معروفيت قابل توجه ساروبن در بخش اجرايي ، اعتماد سازي نسبت به اين واحد، روند سختي داشت.آنچه كه بدان توجه نشده، روند ساروبن براي دستيابي به موقعيت فعلي آن در بازار تبليغات ايران بود. ساروبن نه به پشتوانه سرمايه و امكانات خود، بلكه در سايه نوع نگرش مديران آن به بازار موجود و نوگرايي ، ايده‌پردازي و قدرت مديريت، چنين مسيري را طي نموده است . تفكر مهندسي كادر مديريت ساروبن موجب گرديده كه همواره به دنبال خلاقيت و يافتن راه حل براي مشكلات موجود باشند .

کمپین تبلیغاتی که شاید بتوان از آن به عنوان یک مبارزه تبلیغاتی نیز یاد کرد، برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در بخش های مختلف تبلیغات و اجرای آن به صورت یک مجموعه مرتبط و با زمان بندی مشخص به منظور تاثیر گذاری بهتر بر مخاطب است. منظور از برنامه ریزی تبلیغاتی استفاده همزمان از چند رسانه تبلیغاتی نیست بلکه ضمن استفاده همزمان و دارای زمانبندی، وحدت روحیه و هدف نیز بین رسانه ها وجود دارد.

در حال حاضر واحد مشاوره تبليغات ساروبن به عنوان واحدي مستقل فعاليت مي‌كند و در پيگيري امور اجرايي تبليغات كارفرمايان خود، الزامي به همکاری با واحدهاي اجرايي ساروبن ندارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به منوی مشاوره برنامه ریزی تبلیغات مراجعه فرمائید.

 

 

 

تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به گروه ساروبن میباشد
ثبت نام
نام کاربری
کلمه عبور
فراموشی کلمه عبور
خبرنامه
کارت تبریک ، کارت تبریک نوروز ، کارت تبریک عید ، کانون تبلیغات ساروبن
تبليغات
دستگاه های تکمیلی چاپ و لیزر - ساتا
گروه پژوهشی عفراوی
نمایندگی نیملاک انگلستان
کارت ویزیت و لیبل خاص ساروبن