جستجو

خدمات

صفحه اصلي
درباره ما
اخبار
سوالات متداول
تماس با ما
مـشـاوره تـبـلـیـغـات / استراتژی ارتباطات

گروه ساروبن ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی، طراحی وب و مالتی مدیا، طراحی گرافیک، عکاسی دیجیتال، چاپ دیجیتال و افست، مشاوره برنامه ریزی تبلیغات

 
   
 
 
 
 
 
 
 

استراتژی ارتباطات

 

عرضه محصولات و يا خدمات مناسب، به تنهايی کافی نیست. برای ايجاد و توسعه امکانات فروش و سوددهی، بايد مزايای اين محصولات و خدمات به مشتريان اطلاع رسانی شود . ارتباطات بازاريابی، فرآيند انتقال پيام های حاوی اهداف سازمان برای جلب و جذب مشتريان خاص خود است.

نقش اوليه يک برنامه ارتباطات يکپارچه بازاريابی (IMC)، همان برقراری ارتباط بوده و برنامه ريزی بايستی بر اساس اهداف ارتباطاتی باشد . فعاليت های بازاريابی برای دستيابی به اطلاعاتی مانند علاقه و دانش مخاطبان از نام تجاری ، تصور و رفتار مناسب ، و تصمــيم به خريـد طـراحی شـده اند. از مـصرف کنندگان انتظار نمي رود که بلافاصله واکنش نشان دهند، بلکه تبليغ کنندگان به خوبی آگاهند که قبل از ايجاد رفتار خريد، بايد اطلاعات لازم را ارائه داده و زمينه های مناسب را برای فراگيری نام تجاری فراهم نمايند

مهمترين مخاطبان ارتباطات بازاريابی عبارتند از: مشتريان و صنف تجاری سازمان . اما مخاطبان مي توانند کارکنان ، سهامداران ، ادارات وابسته دولتی و آن گروه از جامعه باشند که سازمان مايل به اثرگذاری مثبت فعاليت هايش بر روی آنهاست.

 

 

 

 

 

تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به گروه ساروبن میباشد
ثبت نام
نام کاربری
کلمه عبور
فراموشی کلمه عبور
خبرنامه
کارت تبریک ، کارت تبریک نوروز ، کارت تبریک عید ، کانون تبلیغات ساروبن
تبليغات
دستگاه های تکمیلی چاپ و لیزر - ساتا
گروه پژوهشی عفراوی
نمایندگی نیملاک انگلستان
کارت ویزیت و لیبل خاص ساروبن