جستجو

خدمات

صفحه اصلي
درباره ما
اخبار
سوالات متداول
تماس با ما
غرفه سازی نمایشگاهی / سوالات متداول

گروه ساروبن ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی، طراحی وب و مالتی مدیا، طراحی گرافیک، عکاسی دیجیتال، چاپ دیجیتال و افست، مشاوره برنامه ریزی تبلیغات

 
 
 

 
 

 

 

 


- نمایشگاهی
1 - واحد مهندسی در چه زمينه هايي فعاليت می کند؟
2 - هزينه غرفه سازی برچه مبنايي تعيين ميشود؟
3 - هزينه غرفه شامل چه مواردی است؟
4 - آيا امکان خريد و استفاده مجدد از غرفه وجود دارد؟
5 - در غرفه سازی از چه مواد و مصالحی استفاده می شود؟
6 - برای سفارش غرفه، چند روز زودتر بايد مراجعه کرد؟
7 - غرفه را چگونه سفارش دهيم؟
8 - آيا کفسازی هم می کنيد؟ به چه صورت؟
9 - آيا ساروبن امکان غرفه سازی در شهرستانها و خارج از ايران را دارد؟ هزينه های آن به چه صورت است؟
10 - زمان اجرای غرفه چند روز است ؟
11 - زمان تحويل غرفه آماده چند روز است ؟
12 - زمان چيدمان تجهيزات ، لوازم و نمونه های کارفرما چند روز است ؟
13 - زمان جمع آوری غرفه چند روز است ؟
14 - آيا محدوديت جغرافيايی برای اجرای غرفه وجود دارد ؟









چنانچه پرسش خود را در ليست بالا نيافته ايد ميتوانيد پرسش خود را در اين قسمت وارد نماييد

جهت دريافت پاسخ آدرس پست الکترونيک خود را وارد کنيد

- نمایشگاهی


1 - واحد مهندسی در چه زمينه هايي فعاليت می کند؟
-

معـماری، معماری داخــلی، طراحی صنعتی، طراحی و ساخت مبلمان اداری، پارتيشن بندی، غرفه های نمايشگاهـــی، استندهای نمايش يا فروش محصول، استندهای چاپی

بازگشت


2 - هزينه غرفه سازی برچه مبنايي تعيين ميشود؟
-

از هر متر مربعی100.000تومان شروع می شود و با توجه به متـــــــراژ و طرح غرفه متفاوت است

بازگشت


3 - هزينه غرفه شامل چه مواردی است؟
-

طراحی غرفه، سازه و مواد و مصالح بکار رفته - نـــورپردازی، کفسازی، نصب و جمع آوری و چاپ

بازگشت


4 - آيا امکان خريد و استفاده مجدد از غرفه وجود دارد؟
-

بله.همه قطعات پيش ساخته هستند و قابلیت نگهداری و استفاده مجدد با طرح ها و چيدمان مختلف برخوردارند.

بازگشت


5 - در غرفه سازی از چه مواد و مصالحی استفاده می شود؟
-

 پروفيل های آلومينيومی همراه با MDF، پلکسی، چاپ و ( متناسب با طرح) از مواد ديگر استفاده می شود.

بازگشت


6 - برای سفارش غرفه، چند روز زودتر بايد مراجعه کرد؟
-

زمان مناسب برای سفارش غرفه 18روز کـاری، قبل از افــتتاح نمايشگاه است.

بازگشت


7 - غرفه را چگونه سفارش دهيم؟
-

به لينک سفارشات نمايشگاهی مراجعه شود هزينه طراحی گرافيک جداگانه محاسبه می شود.

بازگشت


8 - آيا کفسازی هم می کنيد؟ به چه صورت؟
-

بلی. با استفاده از پالت های چــوبی و پلاستــيکی 15 سـانت ارتفــاع می دهيم. سپس با توجه به نياز کارفرما با MDF روکش می شود.

بازگشت


9 - آيا ساروبن امکان غرفه سازی در شهرستانها و خارج از ايران را دارد؟ هزينه های آن به چه صورت است؟
-

بلی.با توجه به پيش ساخته بودن غرفه های نمايشگاهی، شرکت ساروبن امکان غـرفه سازی در ســـراسر دنيــــا را دارد.در خارج از تهران هزينه نصب و جمع آوری معادل 15 % فروش غرفه محاسبه خواهد شد. تمامی هزينه های حمل و اياب و ذهاب و اقامت کارکنان به عهده کارفرما است.

بازگشت


10 - زمان اجرای غرفه چند روز است ؟
-

حداقل سه روز کاری .

بازگشت


11 - زمان تحويل غرفه آماده چند روز است ؟
-

در شرايط مناسب 12 ساعت قبل از افتتاح نمايشگاه .

بازگشت


12 - زمان چيدمان تجهيزات ، لوازم و نمونه های کارفرما چند روز است ؟
-

24 ساعت قبل از افتتاح نمايشگاه، با هماهنگی قبلی .  

بازگشت


13 - زمان جمع آوری غرفه چند روز است ؟
-

حداقل 2 روز کاری .

بازگشت


14 - آيا محدوديت جغرافيايی برای اجرای غرفه وجود دارد ؟
-

نه. اجرای غرفه در سراسر جهان و با هماهنگی قبلی انجام پذير است .

بازگشت









تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به گروه ساروبن میباشد
ثبت نام
نام کاربری
کلمه عبور
فراموشی کلمه عبور
خبرنامه
کارت تبریک ، کارت تبریک نوروز ، کارت تبریک عید ، کانون تبلیغات ساروبن
تبليغات
دستگاه های تکمیلی چاپ و لیزر - ساتا
گروه پژوهشی عفراوی
نمایندگی نیملاک انگلستان
کارت ویزیت و لیبل خاص ساروبن