جستجو

خدمات

صفحه اصلي
درباره ما
اخبار
سوالات متداول
تماس با ما
مـشـاوره تـبـلـیـغـات / سوالات متداول

گروه ساروبن ارائه دهنده خدمات نمایشگاهی، طراحی وب و مالتی مدیا، طراحی گرافیک، عکاسی دیجیتال، چاپ دیجیتال و افست، مشاوره برنامه ریزی تبلیغات

 
 
 

 
 

 

 

 


- مشاوره بازاریابی
1 - استراتژی بازاريابی و تبليغات چگونه مشخص می شود ؟
2 - چه مراحلی برای دستيابی به يک برنامه هدفمند وجود دارد ؟
3 - برنامه ريزی اوليه چگونه انجام می شود ؟
4 - مشاور تبليغات چه خدماتی را ارائه می دهد ؟
5 - ارتباط دهنده کارفرما و شرکت کيست ؟
6 - گروه اجرايی شرکت چه کسانی هستند ؟
7 - برای رسيدن به اهداف تعيين شده چقدر بايد هزينه کرد ؟
8 - برآورد هزينه های مشاوره چگونه است ؟









چنانچه پرسش خود را در ليست بالا نيافته ايد ميتوانيد پرسش خود را در اين قسمت وارد نماييد

جهت دريافت پاسخ آدرس پست الکترونيک خود را وارد کنيد

- مشاوره بازاریابی


1 - استراتژی بازاريابی و تبليغات چگونه مشخص می شود ؟
-

تدوين اهداف بازاريابی بر عهده کارفرما است . مشاور تبليغات بر پايه اهداف بازاريابی ، اهداف و  استراتژی  های تبليغاتی را تدوين نموده و راهکارهای اجرايی دستيابی به آن ها را فراهم می نمايد . استراتژی ها و راهکارهای اجرايی تدوين شده می بايستی قبل از آغاز عمليات اجرايی به تصويب کارفرما برسد .

بازگشت


2 - چه مراحلی برای دستيابی به يک برنامه هدفمند وجود دارد ؟
-

شناخت محصول و يا خدمات کارفرما ، شناخت بازار مصرف ، شناخت رقباء ، تعيين نقاط قوت و ضعف محصول و يا خدمات مورد نظر ، آگاهي از سيستم بازاريابی ، توزيع  و فروش ، آگاهي از نيازهاي کارفرما،  آگاهي از اهداف مارکتينگ کارفرما ، بررسي محدوديت ها ، بررسي پتانسيل بازار ، اخذ آمارها و اطلاعات .

بازگشت


3 - برنامه ريزی اوليه چگونه انجام می شود ؟
-

مطالعه نام تجاري محصول و يا خدمات ، تعيين استراتژي و اهداف ، بررسي راهکارها ، تعيين بازار هدف و مشخصات اين بازار ، بررسي بودجه ، انجام تحقيقات بازار ، و . . . . .

بازگشت


4 - مشاور تبليغات چه خدماتی را ارائه می دهد ؟
-

برنامه ريزی ، هماهنگی و نظارت بر تدوين استراتژی تبليغات ، خلاق و رسانه ای ، طراحی برنامه تبليغاتی ، مديريت بودجه ، ايده پردازی ، ارائه خدمات اجرايی و مالی .

بازگشت


5 - ارتباط دهنده کارفرما و شرکت کيست ؟
-

مدير پروژه ، که وظيفه اش نظارت بر اجرای دقيق کارهای کارفرما می باشد .

بازگشت


6 - گروه اجرايی شرکت چه کسانی هستند ؟
-

گروه ايده پردازی ، مدير آتليه طراحی ، مدير رسانه ، مدير تحقيقات ، مدير توليد ، مدير مالی / اداری .

بازگشت


7 - برای رسيدن به اهداف تعيين شده چقدر بايد هزينه کرد ؟
-

تصميم بر سر ميزان بودجه برنامه ارائه شده بسيار حياتی است و تأثيری به سزا در کارآيی برنامه دارد . ليکن تعيين و تأمين ميزان قطعی بودجه از وظائف کارفرما بوده و می توان از روش های مرسوم استفاده نمود .

بازگشت


8 - برآورد هزينه های مشاوره چگونه است ؟
-

کليه هزينه های اجرايی ، حق الزحمه مشاوره و تخفيفات به شکلی روشن ، دقيق و به صورت کتبی به  کارفرما ارائه می شود که پس از تأييد کارفرما قابل اجرا می باشند .  

بازگشت









تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به گروه ساروبن میباشد
ثبت نام
نام کاربری
کلمه عبور
فراموشی کلمه عبور
خبرنامه
کارت تبریک ، کارت تبریک نوروز ، کارت تبریک عید ، کانون تبلیغات ساروبن
تبليغات
دستگاه های تکمیلی چاپ و لیزر - ساتا
گروه پژوهشی عفراوی
نمایندگی نیملاک انگلستان
کارت ویزیت و لیبل خاص ساروبن